Carian Maklumat di sini

Custom Search

Tuesday, July 5, 2011

Tempat Menarik Malaysia

Kota A Famosa

Kota A Famosa di bandar bersejarah melaka. Yeahaaa… Hari ini kita mai singgah ke Kota A Famosa sekejap. Lepak-lepak sambil bercuti santai dengan gembiranya. Bagi sesiapa yang sedang mencari lokasi percutian yang menarik di dalam negara malaysia ini dengan pakej percutian yang tersendiri dan bajet yang berpatutan bersama keluarga anda, maka ini adalah lokasi yang boleh anda pilih sebagai tempat untuk merehatkan minda anda seketika selepas hari raya yang berlalu…

Aiyoooo… habis hari raya mahu cari lokasi percutian lagi ke? Tak cukup lagi cuti hari raya tersebut? Sebenarnya kategori lokasi percutian menarik dah lama tidak terisi dengan informasi yang berkaitan. Boleh dikatakan carian untuk lokasi percutian yang menarik di malaysia mendapat sambutan yang menggalakkan sebagaimana Gambar Kota A Famosa yang diperjelaskan oleh topotato dalam blog beliau.

Maklumat sejarah Kota A Famosa memang femes jugak ler kat kota melaka bandaraya bersejarah. Sesiapa yang tinggal kat melaka pastinya seringkali terjerempak dengan kota tersebut yang femes sakan satu ketika dulu dengan sejarah Melaka yang telah ditawan oleh pasukan Portugis. dan….

Kepada mereka yang mahu ke lokasi kota a Famosa tersebut dipersilakan untuk menggunakan peta topo dengan sebaik mungkin.

Sekian terima kasih untuk kali ini berkaitan lokasi percutian menarik di malaysia yang anda boleh singgah dengan pakej percutian yang berpatutan dan berbaloi. Jika sekiranya anda tidak mempunyai bajet tambahan yang mencukupi sudah tentunya anda boleh memikirkan percutian di malaysia terlebih dahulu sebelum menjengah ke lokasi luar negara. Jom kita pi jenguk bercuti ke kota Melaka.

Senarai maklumat tambahan perihal melaka dan kota a famosa.

- Maklumat Kota A Famosa.

- Maklumat Negeri Melaka.

- Rencana Rentetan Sejarah Melaka.

- Anugerah Gelaran “Datuk” Shah Rukh Khan di Melaka.

- Get More Info Travel To Malaysia