Carian Maklumat di sini

Custom Search

Tuesday, June 25, 2013

Hotel Raudah penuhi cita rasa

Satu sudut pandangan Restoran Lazzezz di Hotel Raudah, Kota Bharu, Kelantan.
TERLETAK di tengah-tengah bandar Kota Bharu, Hotel Raudah yang mula beroperasi sejak 2007 lalu menjanjikan kelainan kepada pengunjung yang mencari lokasi penginapan yang senang dikunjungi dan memiliki pelbagai kemudahan di satu tempat.
Berkonsepkan ciri-ciri keislaman baik dari segi hiasan dalaman mahupun pengurusannya, Hotel Raudah juga merupakan satu-satunya hotel di negeri ini mengamalkan konsep tersebut.
Pastinya sebaik sahaja kaki melangkah masuk ke dalam hotel berkenaan pengunjung akan terpesona dengan kesempurnaan dan keindahan di hotel tersebut.
Bertapak di Jalan Maju di sini, Hotel Raudah juga berhampiran dengan beberapa lokasi menarik seperti Kampung Kraftangan, Pasar Siti Khadijah, Restoran Nasi Ulam, Muzium Kraftangan, Bazar Tengku Anis, Stadium Sultan Muhammad IV dan banyak lagi.
Hotel Raudah yang mempunyai 1001 kelebihan tersendiri itu menawarkan suasana bilik yang luas dan selesa serta bilik yang dihias begitu indah dengan harga yang sangat berpatutan.
Hotel tersebut memiliki 56 bilik dengan pelbagai kategori termasuk Superior Queen, Twin, Deluxe Triple, Family Room dan Family Deluxe mampu memenuhi keperluan setiap pengunjung.
Bagi bilik Superior Queen dan Superior Twin, pengunjung hanya perlu membayar RM130 manakala bilik Deluxe Triple pula sebanyak RM155.
Bagi bilik Family Room pengunjung hanya perlu membayar RM175 dan Family Deluxe pula sebanyak RM180.
Dengan harga yang sangat berpatutan, setiap bilik penginapan itu juga dilengkapi dengan perkhidmatan WiFi percuma, peti simpanan deposit, televisyen satelit dengan skrin rata serta peti ais mini yang pastinya menjanjikan kepuasan buat pengunjung.
Pengarahnya, Mohd Fakhrul Anuar Mustapa berkata, selain itu hotel Raudah juga memiliki kemudahan dewan seminar yang serba lengkap boleh memuatkan sehingga 40 orang.
Sementara itu, tambahnya, bagi pengunjung yang ingin menjamu selera pula, terdapat restoran Lazzezz di tingkat bawah dengan pelbagai pilihan hidangan sama ada bufet antarabangsa, cita rasa Asia atau masakan Melayu dan Cina.